Världens skönaste och soligaste södertälje dag :)

Idag blev det uppgång vid 9 som vanligt och äta frukost...
Sen bestämde jag och mamma att vi skulle äta lunch på stan innan hon skulle jobba så blev testa nya stället sandys om dom gjorde bra mackor :P
Var riktigt mysigt ställe, mkt grönsaks fyllning :P
Sen vid halv 15 tog mamma tåget så jag gick till stan och kollade runt lite och hittade 4 bords underlägg hem till mig och babe och sen en tavla med en sten där det står "hope" och sen grejer till mammas morsdag present :)
Sen när man kom hem var lille brorsan hemma för en gångs skull, han stod och mecka sin vespa :)
Snart blir det laga middag och sen cykla hem till pappa och hälsa på och se hur det går för dom, båda hoppar ju som sagt på kryckor :/
Pappa har brutit av ett ben i foten och pappas tjej har opererat foten, så ska hjälpa dom om dom behöver ha ngt handlat eller så...
Umgås lite med syster min också som blir 11 år om 9 dagar :) och min ur söta gud dotter blir 1 år om ca 4 veckor :)

 


Kommentarer
Postat av: teSz

svar: vet inte riktigt men typ 5000 :)

2009-05-25 @ 17:08:23
URL: http://fromaheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0