Fettis dagen

Upp vid 6.55 blev det för och kolla om lilla syster hade vaknat men det hade hon inte gjort så blev försöka få upp henne, för hon hade glömt sätta alarm..
15 min senare gick hon upp och jag gjorde iordning frukost till båda som min syster insisterade skulle ätas framför tv:n som hon säger får henne morgon piggare, rena skämtet enligt mig.
Vid 7.50 gick hon för och möta upp en kompis och sedan gå tillsammans till skolan och jag sitter fortfarande hemma hos pappa..
Ska snart röra mig till bussen för o åka och jobba idag mellan 11-14 och efter det blir det hem till mamma och umgås med Shakira :)
Förhoppningsvis är hon snäll idag för hon var riktigt busig och trotsig igår..



Shakira utanför mitt rum


Kommentarer
Postat av: vicky

vilken söt hund :) Ja nu sitter man bara & längtar efter bebisen & orkar inte göra nånting typ haha

2010-02-16 @ 16:42:31
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0