Fredag

Vaknade 8.30 idag och älskling hade skickat 3 sms så blev svara på dom och skit vad mkt räkningarna gick på denna månaden, dyraste är våran varmvatten beredare som drar mkt nu när det är så kallt ute och elementen måste kämpa extra mycket..
Sen blev det fixa frukost och sitta en stund vid datorn tills dom andra vaknade och Shakira kom ner och tittade om man hade vaknat :)
Idag blir det bara vara inne eftersom det är så kasst väder ute, blir fortsätta läsa första boken i twilight serien, fastnade och läste den igår så hade svårt somna sen när jag la undan boken :P
Ska nog passa på ta ett bad nu innan mamma åker till jobbet för då vet man inte om man kan bada ifred, busfröt kan vara i farten och roa sig med tugga på skor och annat :P
Sen senare framåt kvällen när styvpappa kommit hem så blir det åka hem till min käraste och mysa för vädret lär inte vara bättre senare idag



Nu ska jag kolla vad Shakira har för sig


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har läst 3 av böckerna i Twilightserien, man blir kär! och man kan inte sluta läsa, och jag som hatar att läsa! :)

2010-02-26 @ 15:11:36
URL: http://ampapampa.blogg.se/
Postat av: teSz

Sv: tror jag kanske ska göra det idag. :)

2010-02-27 @ 09:05:20
URL: http://plastgolv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0