Grattis på alla hjärtans dag

Igår ringde alarmet vid 09 på morgonen, gick upp och gjorde frukost..
Satt en stund vid datorn och kollade runt lite på internet, efter ett tag så gjorde vi ordning oss och rörde oss till stockholm södra..
Det var så mysigt promenera i parken i stockholm södra :) vi gick runt och kollade lite i lilla köpcentret där och sen gick vi och åt..
Vi båda åt ryggbiff, babe med pommes och jag med ceasar sallad och sen handlade vi till filmen vi skulle se och så kollade vi den..
Den slutade vid 18 och då rörde vi oss mot tåget och åkte hemåt.
Vi gick förbi konsum och hyrde baksmällan och nya beck och handlade multivitamin juice..
Vi gick hem och kollade först på baksmällan och sen på halva beck, vi var trötta så vi bestämde oss för se resten dagen efter..

Idag vaknade man vid 08 brevid älskling som låg och kollade på tv, vi kollade klart resten av beck filmen och sen åt jag frukost..
Satt en stund vid datorn innan jag och älskling åkte in till handen, babe köpte en rosbukett med kort till mig i alla hjärtans dag present =) Jätte gulligt och fint tänkt av dig min käraste <3 <3
Sen gick vi förbi game och babe kollade på spel och efter det rörde vi oss till tåget..
Jag tog sedan tåget mot älvsjö och sen tåget mot södertälje för och äta alla hjärtans dag middag med mamma, bror och styvpappa, babe skulle ha följt med men han orkade inte för han ska jobba imorgon..
Så nu sitter man här, mamma och styvpappa kom hem nyss för dom har varit och handlat födelsedags present till brorsan som fyller 17 år om 6 dagar =)


Blom buketten från älskling


Kortet från älskling


Det här fick jag av min kära mor i alla hjärtans dag present =)
Tack så hemskt mycket mamma


Kommentarer
Postat av: vicky

det hade vi & dsm :D

2010-02-14 @ 22:38:50
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0