Iskall måndag

Morgonen började vid 08 och då klev jag upp och gjorde havregrynsgröt, macka och ett glas multivitamin juice till frukost..
Sen dess har jag läst bloggar och tagit ett underbart varmt bad för man är lagom frusen eftersom det är så kallt ute, har även ätit lunch och snart ska jag börja klä på mig och ut i det kalla med mamma..
Hon ska till jobbet och jag ska hem till tungelsta, fast undra hur länge det kommer ta åka hem idag då för det tog älskling 3 tim igår fast det tar runt 1 tim och 40 min, förhoppningsvis går det fort hem för har inte sådan lust vara ute för länge i det kalla



Sl rekommenderar till och med att folk ska vara hemma från jobbet pga problemen som uppkommer med tågen, tror inte folk stannar hemma för det för dom förlorar ju massa pengar på att vara hemma, är glad för dom som har en bil som slipper sl´s dagliga problem som dom aldrig verkar kunna lösa, dom borde ha lärt sig att det blir problem med tågen på vintern men ändå att det samma visa varje år



Men men det blir inte bättre för att man klagar så ska börja göra mig iordning nu


Kommentarer
Postat av: vicky

Tack så mkt har haft en jätte bra helg, blev aldrig barnmorskan igår tåget var inställt.

2010-02-22 @ 13:55:37
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: Deniece :)

Fin blogg!

Kolla gärna in i min blogg och anmäl dig till Veckan blogg! :)

2010-02-22 @ 20:49:27
URL: http://divokys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0