Måndag

Idag vaknade man först vid 8 men ställde om klockan till 8.30 och gick upp då och gjorde frukost..
Satt och läste lite bloggar och kollade mailen tills mamma och Shakira vaknade..
Pratade då lite med mamma och sen åkte jag ner på stan och lämnade ett papper till coachen på arbetsförmedlingen och åkte hem sen och var med mamma och Shakira tills klockan blev runt 13.30 då jag blev upphämtad av pappas tjej Rosie..
Vi åkte hem till pappa och pratade lite tills pappa kom och hämtade henne för dom ska på kryssning med Cinderella så jag är hemma hos dom och passar lillasyster Emma..
Just nu är hon hos en tjej kompis men ska komma hem snart och jag sitter och kollar på Patrik 1.5 på canal+ comedy..
Sen när syster har kommit hem så ska jag lägga mig i deras bubbel pool och ligga och bubbla ett tag =)
Det enda som kommer saknas då är babe =)


Det är inte exakt sådan dom har men liknande :)


Kommentarer
Postat av: vicky

Sv: det är hemliss tills bebisen kommer:)

2010-02-15 @ 21:38:19
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0