Me love you

Igår så blev det att man gick upp 8 för och äta frukost och göra sig iordning innan man skulle röra sig till bussen och åka till jobbet, började 11 men var på jobbet redan vid 10.35 för åkte extra tidigt ifall tågen skulle strula och sånt men skönt nog gick det som det skulle utan någon försening :)
Blev förbereda lite inför lunchen och sen kom folket så det flöt på och tiden gick fort..
Till lunch blev det kålpudding som var så enormt gott :)
Sen plockade vi undan maten och tillbehören och städade lite och sen fick pannacotta med mig hem när jag slutade..
Blev hemåt och tog det lugnt medans babe var i garaget och fixade med sin cross :)
Sen kom babe hem och senare på kvällen kom vänner på besök..
Jag gick och la mig vid 23 medans resten av gänget var vakna..

Imorse vaknade man av att babe tänkte ta kort på en, hann ta handen för kameran när han tog kortet :P så blev det upp vid 9 och äta frukost och prata lite med älskling om dagens planer..
Så han åkte till garaget för och pilla lite mer med crossen och så skulle emil komma förbi där så man lär ha lägenheten för sig själv det mesta av dagen :P
Själv håller man på tvätta och väntar på att grönsakerna ska koka klart så man kan äta sin sallad till lunch :)
Sen blir det även passa på städa lite när man är själv hemma, kanske passa på ta ett bad och läsa en bok också :)
Ikväll blir det bara kolla film och mysa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0