Mitten av veckan

Idag vaknade man först vid 06 men kände mig så trött så satte om klockan till 08.30 och klev upp då och gjorde iordning frukost och kollade tv en stund..
Sen blev det att jag rörde mig till södertälje, mamma och Shakira var vakna när jag kom hem och Shakira var lika överlycklig se en som vanligt :D
Vi pratade lite smått och sen satte jag mig en stund vid datorn och fixade på mitt cafe på facebook :)
Vid 14 så åkte jag och Shakira samma buss som mamma men vi hoppade av på stan och gjorde ett ärende och sen åkte vi hemåt för att det snöade så mycket..
Väl hemma så la sig Shakira i fåtöljen och jag satte mig framför datorn och läste bloggar och sånt.
Gjorde hemmagjord potatismos och grönsak/bacon sås till middag, riktigt gott var det :)
Sen tog jag och Shakira en promenad och hon klättrade i några snöberg och hon ville verkligen inte gå in men tillslut så blev hon illa tvungen för det är inte direkt varmt ute :P
Nu springer hon till och från fram och tillbaka för hon verkar inte veta vad hon ska göra, snart ska jag kolla på halv 8 hos mig.
Hoppas dom lagar något otrolig gott som man skulle själv kunna laga någon dag och sen ska jag ta ett bad om badkaret är ledig..
Sen blir det fika lite med styvpappa och brorsan när dom kommit hem..
Brorsan har varit och åkt skidor idag så förhoppningsvis kommer han hem med obrutna ben :D


Brorsan i sin skolbals klädsel :)


Kommentarer
Postat av: vicky

Ja visst var det :D ja hon är så underbar lilla prinsessan :D

2010-02-17 @ 19:35:40
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/
Postat av: eeee

tack ! :*

vad gör du ? (:

2010-02-17 @ 20:36:14
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0