Onsdag

Imorse så halvsov man när babe gick upp tills han gav en puss på kinden och gick till jobbet så somnade jag om och gick upp vid 8  och gjorde havregrynsgröt och vanilj latte till frukost :)
Åt frukosten medans jag fixade i min stad och cafe på facebook, min morgongöra :P
Ska dammsuga lite hemma innan jag åker till mitt andra hem i södertälje, ska vara med mamma och terroisten nr 1 = Shakira :D så får se hur mycket gratis mortion man får idag, hihi.
Ska läsa min nyköpta spännande bok på tåget som jag köpte igår på akademibokhandeln, dom hade erbjudande på 3 böcker för 150 kr som tipsade mamma somk är en ständig läsare av bra böcker som jag :) Så ett tips om ni älskar läsa böcker så ska ni gå till bokhandeln eller andra affärer som kommer ha bokrea från och med imorgon, förhoppningsvis får jag mina pengar imorgon så jag kan shoppa loss på böcker :D

Idag är det strålande sol och -4 ute så hoppas solen värmer bort kylan så man slipper klä på sig rejält så man ser ut som en vandrande boll



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0