Snart dags lägga sig

Just nu sitter man och kollar på so you think you can dance på 5:an, gud vad duktiga dom är alltså..
Har tagit ett varmt skönt bad, det gick bra förutom att Shakira skällde av någon konstig anledning, vad hon skällde åt kommer alltid vara en olöst gåta..
Babe ligger och sover nu för han smsa och sa god natt för han var trött och jag ska gå snart och lägga mig så fort mamma och styvpappa affe kommer hem (styvpappa är och hämtar mamma från jobbet)
Är vaken för att ifall Shakira skulle hålla på eller så men just nu för tillfället ligger hon och sover i brorsans säng med bror som också sover för han ska åka till praktiken i hölö 5.10, tur att han vant sig gå upp tidigt :)
Nä nu ska jag börja göra mig iordning så det är bara lägga sig sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0