Söndag

Igår blev man bjuden på fest hos min gammal klasskompis Anilia så åkte dit och fick träffa hennes 1 åriga son Sigge, han var verkligen riktigt söt :)
Var där hela kvällen och träffade trevligt folk och hade riktigt trevligt där, åkte hem vid 23.30 och somnade lagom efter. 

TACK ANILIA FÖR EN TREVLIG KVÄLL MED TREVLIGT SÄLLSKAP :)

Idag vaknade man efter en skön sovmorgon vid 10 och pigg kände man sig för en gångs skull, inte det minsta bakis :)
Åt frukost och satte mig vid datorn och kollade bloggar och min facebook och har även äntligen fått tag på min pojkvän som inte svarat eller hört av sig sen igår kväll, dock visste han inte varför han inte svarat, han bad iallafall om ursäkt :)
Idag blir det bara ligga och fortsätta läsa min twilight bok och sen ikväll så ska jag kolla på brorsans innebandy match :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0