Tisdag morgon

Blev väckt 7.30 idag för styvpappa skulle till jobbet och jag skulle vara med Shakira när mamma och styvpappa jobbar och brorsan är på praktik, hade varit bra om Shakira kunnat varit i mitt rum för då hade Shakira kunnat kommit och lagt sig utan att man behövt gått upp men hon håller på stökar och biter på saker så mitt rum får hon inte vara i..
Men det är skönt gå upp tidigt, har ätit frukost för ett tag sedan och nu sitter man i vardagsrummet och Shakira ligger i sin hundsäng och sover :)
Drömde en lagom läskig dröm som fick hjärtat så extra fort när jag vaknade av det och sen vaknade jag två gånger innan jag gick upp, man kände sig pigg men mörbultad när man gick upp..
Idag blir det inte mycket man ska göra, ska förbi stan och hämta ett papper som jag ska posta och sen blir det vara hemma med Shakira, blir även några promenader ute med henne :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0