Torsdag

Idag blev det upp vid 08 och ringde min käraste och pratade en liten stund med honom innan jag klev upp och gjorde iordning frukost, riktigt tyst var det hemma för mamma och Shakira låg fortfarande och sov..
Gick ner sen och satt vid datorn en stund tills mamma och Shakira vaknat och sen vid 11 så åkte jag och min mamma ner till stan och kollade på bokrean, vi hittade en hel del böcker var så förhoppningsvis så svälter inte familjen ihjäl nu när mamma och jag har böcker att läsa :P
Sen gick vi förbi ica för mamma skulle handla till middagen och sen förbi hm och handla födelsedagspresent till mormor och sen tänkte vi köpa varsin subway macka men det var stängt så jag sprang förbi tidermans och handlade varsin ost och skink macka och sen blev det hem till Shakira som var hemma och hon var riktigt hes och uppspelt som vanligt :)

Sen vid 17 så ska mamma och styvpappa äta levergryta med ris medans brorsan äter ris med kebab och jag fullkornpaj till middag för vi 2 äter inte levergryta :P
Sen blir det åka hem till mormor och gratta henne på födelsedagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0