Torsdag

Morgonen började vid 7.15 då alarmet ringde så man steg upp och gjorde iordning frukost som man för en gångs skull åt uppe i köket :P
Var lite med Shakira som var lite gnällig för hon kände nog på sig att man skulle gå :/ 
man fick även äran att plocka upp delar av hennes kudde som hon tuggat sönder och ta bort resten av kudden som fanns kvar i ett stycke, såg kul ut när det satt fast en del bomull som hängde i läppen på henne som hon inte märkte satt där :P 
Sen innan man gick så fick hon en leverpastej smörgås som hon verkligen älskar äta, som min bror :D
Blev 8.25 bussen och det var stora förseningar på upp till 40 min, hade tur och hann med ett tåg som var försenat och gick 8.40 som skulle ha gått 8.02..
Resan tog 47 min till årstaberg istället för 37 min..
Kom till jobbet och pratade lite med Lillen som chefen kallas och hon berättade hon det låg till och så och sen senare kom en annan tjej som skulle jobba också så vi hade genom gång om maten och så och sen började gästerna anlända så tiden gick fort, ena stunden var den 11 och helt plötsligt var den 13 så tiden flög på, blev gulasch soppa till lunch för min del och sen slutade jag..
Blev röra sig till tvärbanan och ta en tur förbi stockholm central för och hämta brorsan dator som hans flickvän/ex flickvän (är inte helt 100 på om dom är tillsammans eller inte) var och lämnade och sen blev det tåget hem..
Blev läsa lite bloggar och kolla mail mm och bläddrade lite i vecko revyn och löste korsordet medans maten var på uppvärmning på spisen för tog med gulasch soppa och pannkakor från jobbet..
Försökte lura älskling att jag hade lagat det men han märkte att det inte var jag som hade gjort maten för det smakade inte direkt samma som vad mina egna brukar göra, hihi..
Sen blev det att babe tog en dusch medans jag plockade undan och nu sitter babe och spelar lite ps3 och jag sitter här tills halv 8 hos mig börjar :)
Sen efter det kanske det blir en film om det inte kommer något bra på tv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0