Vit måndag

Idag vaknade jag upp vid 6 och babe hade precis stigit upp, jag steg upp och fixade frukost och gjorde mig iordning innan jag åt frukost och sen blev det dags röra sig till tåget med älskling..
Gav babe en tia som han kunde köpa morgon kaffe i vh, han hoppade av där och jag fortsatte med tåget till älvsjö för och byta till södertälje tåget..
Södertälje stannade en hel del gånger så det slutade med att man var i södertälje 20 min senare så det blev 8.30 bussen hem..
Väl hemma så blev man bemött av Shakira som var vaken, även mamma var vaken :)
Var hemma en stund tills jag skulle ner på stan på några ärenden, Shakira fick följa med så mamma kunde få ta ett bad och så hon kunde slappna och slippa ha koll på Shakira..
På stan gick det bra med henne och hon var ivrig lukta på allt, hon börjar få väldigt starka ben, blev en promenad mot centralen..
Gick förbi Sandys och köpte kalkon-spenat baguette medans Shakira fick vänta utanför, vilket hon inte gillade för hon skällde mycket..
Sen åkte vi hemåt och Shakira busade för fullt, har fått rullat ihop en garn nysta som Shakira tog och sprang runt med tills man fick tag på henne..
Nu ligger hon och sover i fåtöljen och jag kollar på Sex and The city och snart börjar one tree hill..
Sen när det är slut så blir det dags fixa middag tills brorsan och styvpappa kommer hem från skolan/jobbet, undra vad man ska hitta på göra för mat..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är alltid så omtänksam.Kram

2010-02-08 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0