Fredag

Idag vaknade jag och babe vid 7 tiden efter väl behövd sömn, låg och gosade en stund tills jag blev hungrig så gjorde havregryns gröt och macka till frukost och min dagliga vitamin :)
Satte mig och kollade tv med älskling, har ringt mitt viktiga samtal idag så längtar verkligen tills vi får se dig :)
Nu ligger käraste och spelar på sin telefon och jag kollar på våra bästa år, idag blir det bara ta det lugnt tills vi ska åka till södertälje och vara hos mamma och styvpappa affe idag :)
Hoppas vädret blir soligt senare idag så man kan inviga grillen hemma hos mamma :D


Kommentarer
Postat av: vicky

sv: ja han är snart två månader:) ja det är helt underbart :D

2010-05-16 @ 00:33:25
URL: http://victoriahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0