Min lilla ängel <3

Idag fick jag och älskling se våran lilla ängel i magen och se denns underbara hjärta slå, blev så tårögd av få se bebben =)
Vi trodde jag var i vecka 9 + 2 dagar men läkarn såg att jag var redan i vecka 12 + 4 dagar så det kändes väldigt skönt att man var 3 veckor extra än vad man trott och det känns vädligt skönt att den osäkra perioden är över nu och att man kan njuta av graviditeten :)
Avslöjade även nyheten på facebook och det var många som var glada för våran skull så det kändes kul få höra det :)
Själva graviditeten har varit underbar hittills, det enda har varit yrsel, huvudvärk, trötthet och mer toanödig och än så länge har jag sluppit illamående så om man har tur så slipper man det i resten av graviditeten


Kommentarer
Postat av: ´ sandra

oj va kul med en liten prick:)

grattis:)

2010-05-27 @ 22:29:00
URL: http://saziegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0