Härligt tisdag

Idag gick jag och älskade sessan upp vid 6.40 och hon åt sin goda banan gröt till frukost, vi gjorde oss iordning och åkte sen till mvc för och skaffa ny preventivmedel..
Det tog en stund för var några före mig och när jag var klar där åkte vi till brandbergen och gick på öppna förskolan där linnea lekte och klättra mycket, hennes bästa kompis Rasmus var också där och han var riktigt glad som alltid :D
Vi var där några timmar och sen åkte vi in till handen och åt lunch på taco bar och sen bar det av till port 73 där vi handlade lite och Linnea vaknade efter sin 2½ vila :P
Sen gick vi till copp forum och handla och sen åkte vi hemåt.
Linnea fick äta lite mat och jag gjorde iordning middag som bestod av fläskfilé med hemmagjord klyftpotatis och kokta majskolvar som blev riktigt gott =)
Nu leker vi med Linnea som börjar bli trött, varit vaken sen 15 =)
Ska ge henne kvällsmål vid 20.30 och sen runt 21 ska hon sova.


Kommentarer
Postat av: magnus

hehehe va glad man kan vara

2011-08-09 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0