Varm och solig fredag

Idag vaknade vi vid 8.15 och då fick sessan avnjuta av sin frukost och sen blev det gos i massor tills vi gick upp och jag åt frukost medans sessan låg på sin lektäcke och lekte =)
Tog det lugnt innan sessan somnade och jag gick och vilade också och sen vaknade vi upp vid 14 så vi hade vilat 3 tim, sessan som sover max 2 tim på dagar XD
Vi gick upp och sessan fick lunch och sen har vi lekt i massor tills vi åkte till stan och jag köpte en klänning body till sessan som blir ½ år på söndag :D min lilla älskling <3
Sen åkte vi hemåt och vi åt middag och har busat massor efter det med och nu sover damen :D
Jag sitter och kollar på tv med lille brorsan som för tillfället kollar fotboll, sverige leder med 1-0 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0