2 dagar kvar

Idag vaknade jag och Linnea vid 06.20 låg och pratade lite tills jag gick upp och gjorde frukost till henne och sen gick vi upp.
Linnea la jag i baby gymmet som hon fortfarande ligger i och leker för fullt i :D
Gjorde iordning frukost till mig själv och har suttit lite vid datorn och lyft upp bågen på Linneas baby gym som hon river ner till och från :P
När hon har vilat en stund så ska vi iväg till föräldrargruppen i tungelsta kyrka så jag kan gå upp i lokalen och kolla hur stora borden är mm inför dopet om 2 dagar så man kan köpa mer duk om borden är stora, sen blir det hemåt och ge Linnea lunch och gosa lite tills det bär av till öppna förskolan i handen så Linnea får leka lite med Rasmus, litet charmtroll är han :D
Sen blir det nog möta upp pappa Robban när han slutat jobbet så åker vi tillsammans hemåt och äter och sen blir det städa lite här hemma för imorgon kommer Linneas farmor ner, första gången hon får se Linnea för hon har inte haft chansen till det innan och farbror Jonny med familj kommer också ner men dom ska sova hos Jonnys tjejs moster.
Nu har lillan somnat i baby gymmet så ska lägga filt på henne och så ska jag kolla på OC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0