Första baby sim idag och skrutt 16 veckor =)

Idag väckte sessan en vid 8.15 så fick göra iordning frukost till henne som hon avnjöt och åt upp princip allt, vilket inte är vanligt att hon gör nu för tiden och sen gosa/prata vi lite innan hon somnade om och jag gick upp och åt frukost från mc donalds som mamma köpte med påvägen hem från jobbet..
Sen har jag betalt mobilräkningen och suttit vid datorn, strax så ska man packa iordning väska till Linneas första baby sim idag, vilket hon kommer älska som attans :D
Sen får vi skjuts av styvpappa till baby sim, blir tur först förbi hemma och hämta badkläder till mig..
Tiden går så fort, min lilla bebis är redan 16 veckor så hon är egentligen ingen liten bebis längre :/ men kommer alltid vara min "lilla" bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0