Underbar dag

Idag vaknade man efter skön sovmorgon och sessan var lika glad som alltid när man vaknat och hon ser en =)
Gjorde ordning latte till mig och min mamma och åt sedan frukost och sen efter en stund gick sessan och vilade 45 min och jag packade iordning allt. Sen bar det av till handen till öppna baby gruppen och där var Linneas bästa kompis Rasmus med sin mamma Tessan :D
Dom lekte en stund tills det var dags för lunch för Linnea och sen blev det leka och sjunga, vi var där till runt 15.20 då gick vi i centrum och tittade tills pappa Robban hade slutat så mötte vi upp han och åkte hem.
Blev bara korv med bröd till middag idag och Linnea fick gröt och nu leker hon i sin gå stol och trycker på sin prat/sjungande hund som hon verkligen älskar leka med :D
Blir lugnt fram tills greys anatomy börjar och efter det blir det nog sova för imorgon ska jag tvätta och försöka städa så gott det går =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0