Feber dam

Idag vaknade vi först vid 05.30 så tog upp linnea till min säng så somnade vi om till 07.30, gick upp och gav prinsessan frukost och sen åt jag själv frukost, damen fick bada lite och tog tempen på henne och hon hade 38 så den hade gått ner lite sen igår, dock har den pendlat upp och ner under dagen.
Ringde dagis och försökte få dom tidigare lägga så dagis chefen skulle försöka få hennes inskolning vid 10 januari istället för 31 januari så jag hinner skola in henne innan det blir plugg start för mig..
Vi lekte en stund innan linnea fick gå och vila och jag tog ett bad, sen efter vilan så gick vi förbi tempo och hämta mitt mobila bredband som kommer vara bra ha när man ska börja plugga, sen vart det en tur förbi stan och sen till coop och handla lite.
Åkte hem och gav linnea middag och sen fick hon vila lite medans jag gjorde iordning middag till familjen.
Linnea vaknade efter 1 tim och nu röjer hon runt i köket med massa bunkar mm :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0