Härlig söndag =)

Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon, vaknade inte förns 11.30 :P kan säga att det behövdes efter vakna nätter till och från den senaste månaden pga förkylning, hosta, magsjuka, utvecklingsperiod mm.
Linnea hade vaknat vid 05.30 imorse så hennes pappa som var på besök gick upp med henne och gav frukost och dom hade lekt på förmiddagen mm och haft pappa dotter tid =)
Kramade om en stekhet liten dam som det visade sig ha 39.1 graders feber =( hoppas verkligen hon inte är påväg bli riktigt sjuk.
Gav henne lite alvedon och badade henne och sen fick hon vila och sov 2 tim tills hon fick följa med och lämna pappa i västerhaninge och hämta mormor från jobbet.
Jag var kvar hemma och gjorde iordning middagen som bestod av hasselbaks potatis med fläskytterfilé med bearnaise sås, grönsaker och hemmagjord vitlöks smör och fralla.
Sen har det varit lek, gos och bad för Linnea tills jag la henne vid 20 och hon sover för natten, själv har jag kollat på beck med familjen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0