Regnig onsdag

Idag väckte min prinsessa mig vid 05.50, tog upp henne i min säng och hade förhoppningar på att hon skulle somna om men nej nej prinsessan ville gå upp =)
Vi gosade en stund innan vi gick upp och linnea åt sin gröt och sen lekte vi en stund tills linnea somnade i min famn framför play house disney så vi gick ner och vilade lite..
Vaknade efter 1½ tim så gick vi upp och linnea fick bada och vi lekte en stund tills det var lunch dags, maten gick ner efter ett tag, hon har inte sån stor matlust pga små feber och hosta :/
Vart mkt gos efter det för hon har varit riktigt mammig, gick och la henne för en liten stund sen för hon var trött så hoppas hon är piggare och gladare när hon vaknat.
Blir en lugn dag pga linnea har sin hosta mm och imorgon ska hon till BVC för 1 års vaccinationen och vikt + längd =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0